Mijn eerste reis - Reisverslagen van Niels van Strien - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Niels van Strien - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Hallo allemaal!

De meesten van jullie hebben het vast wel meegekregen hebben dat ik voor een half jaar naar Helsinki go om mijn afstudeerstage te doen aan de University of Helsinki.
In deze blog zal ik jullie steeds op de hoogte houden met alles wat ik meemaak en de vorderingen aan mijn afstudeeropdracht.

Recente Reisverslagen:

26 Oktober 2014

Ter land, ter zee en op een boot...

18 September 2014

Het leven in Helsinki

26 Augustus 2014

Het grote avontuur begint...
Niels

Hallo allemaal, Ik ben Niels van Strien, 23 jaar uit Breda en studeer Chemie aan Avans University of Applied Sciences.

Actief sinds 28 Juni 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2806

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 14 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: